He configurat el web de manera que, cada vegada que facis clic en un enllaç que et porti fora d’aquí, s’obri en una finestra a part.

Ho he fet així perquè la teva experiència sigui més còmoda: d’una banda, m’asseguro que no perdis la pàgina on eres i, de l’altra, et permeto consultar la informació externa amb total llibertat sense haver d’utilitzar el botó de ‘enrere’ constantment.